reklama
Rossiyadagi blogerlarning YouTubedagi reklama daromadlari oshkor qilindi

Rossiyadagi blogerlarning YouTubedagi reklama daromadlari oshkor qilindi


BloggerBase ma'lumotlariga ko'ra, joriy yilning yanvar-avgust oylarida YouTubening Rossiya segmentidagi reklama beruvchilarning xarajatlari 3 milliard rubldan oshdi. Mutaxassislarning fikriga ko'ra, yil oxiriga kelib bu raqam, ehtimol, ikki baravar ko'payishi mumkin va bu 2018 yilga nisbatan sezilarli o'sishni anglatadi.

Ta'sir marketing - bu taniqli va taniqli odamlar nomidan tovarlar va xizmatlarni targ'ib qilish. YouTubeda, bloggerlar bunday shaxs sifatida harakat qilishadi. Abonentlarning ko'pligi va tomoshabinlarning sodiqligi tufayli yirik kompaniyalar hamkorlikka qiziqish bildirmoqda. BloggerBase ma'lumotlariga ko'ra, rossiyalik bloggerlar reklama uchun yil oxiriga qadar qariyb 6 milliard rubl oladi. Taqqoslash uchun, 2018 yil davomida bu miqdor 2,2 milliarddan oshmagan.

Eng faol kompaniyalarga kelsak, Plarium Global mobil o'yinlarini ishlab chiquvchisi 2019 yilda reklama uchun eng ko'p pul sarfladi. Joriy yilda Vikings va Raid Shadow Legends o'yinlarini reklama qilish uchun umumiy xarajatlar 187,6 million rublga baholanmoqda. Taqqoslash uchun, 2018 yilda bu miqdor 9,7 millionga etdi.

Ikkinchi o'rinda Aviasales aviachiptalarini qidirish xizmati. 2019 yilda bloggerlarga to'langan summa 55,7 millionni tashkil etdi. Kompaniya shunga o'xshash reklama bilan 1 tomoshaga 20 tiyindan oshganligini tasdiqladi.

YouTube bloggerlaridan reklama sotib olish xarajatlari bo'yicha uchinchi o'rinni "Rocketbank" egalladi. Uning reklama kompaniyasi 2019 yil yanvaridan avgustgacha 48 million rublga baholandi. Xabarlarga ko'ra, butun 2018 yil davomida bank buning uchun 20 million rubl sarflagan.


To'rtinchi o'rin chet tillarini o'rganish platformasi SkyEngga nasib etdi. Matbuot xizmati uning reklama kampaniyasi 20 million rublga tushishini tasdiqladi. Bir yil oldin xarajatlar 8,5 millionni tashkil etadi.

Mutaxassislarning fikriga ko'ra, haqiqiy miqdorlarni hisoblash bozorning shaffofligi, shuningdek, bunday xizmatlarning narxi bir bloggerdan boshqasiga farq qilishi mumkinligi bilan juda murakkab. Bundan tashqari, bunday daromadning katta qismi kulrang zonada joylashgan va bloggerlarning rasmiy daromadlarida ko'rinmaydi, shuning uchun haqiqiy raqamlar sezilarli darajada oshishi mumkin.

Manba: rbc.ru