reklama
"Katta, balandroq va qattiqroq." Jurnalistlar DOOM Eternal haqidagi taassurotlari bilan o'rtoqlashdilar

"Katta, balandroq va qattiqroq." Jurnalistlar DOOM Eternal haqidagi taassurotlari bilan o'rtoqlashdilar

DOOM Eternal chiqishiga yana ikki oy qoldi, ammo id Software allaqachon Nyu-Yorkdagi maxsus tadbirda jurnalistlarga uch soatlik o'yin namoyish etdi. Ba'zi muxlislarning shubhalariga qaramay, o'yin to'g'ri bo'lib chiqdi - hech bo'lmaganda, tadbirga tashrif buyurganlar shooter seriyasining yangi qismi haqida juda ijobiy gapirishadi.

Sharhlovchilar DOOM abadiyligini 2016 yildan oldingi qismi bilan taqqoslashdi. Tanqidchilar shuni ta'kidladilarki, nafaqat interfeys, balki butun o'yin o'zgargan - avvalgisining barcha eng yaxshi elementlari mutlaq darajaga ko'tarilganga o'xshaydi:

Bir qarashda DOOM abadiy ko'rinadi va o'zidan oldingi kabi. Ammo agar siz tafsilotlarga qarasangiz, o'yinda bir necha soat o'tgandan so'ng, ishlab chiquvchilar uzoq kutilgan seriyani har qachongidan ham kattaroq, balandroq va qattiqroq qilish uchun ko'p vaqt va kuch sarflaganini tushunasiz. Ha, undagi musiqa hali ham g'azabli.

Yangi mexanikasiz ham bo'lmaydi. "Abadiy makonlar" ning mualliflari harakat qilishning bir necha usullarini qo'shdilar: erga va havoda ishlatilishi mumkin bo'lgan burilishlar, devorlarga ko'tarilish qobiliyati va hatto mushukning ilgagi:

DOOM abadiyati o'yinchilarga har qachongidan ham ko'proq erkinlik beradi. Masalan, endi parda zinapoyalari bo'ylab sakrashingiz va yangi joyga etib borish uchun ma'lum devorlarga ko'tarilishingiz mumkin. O'zgartirilgan super ov miltig'i mushukning kancasini oldi, bu sizga dushmanlar orasidagi masofani tezda qisqartirishga imkon beradi. Ammo, shubhasiz, jang maydonida navigatsiya qilishning eng yaxshi usuli bu yangi jirkanch mexanika.

Jurnalistlar, shuningdek, DOOM murakkabligi darajasi oshganligini ta'kidladilar. Ko'proq dushmanlar bor edi va o'yin tezroq amalga oshirildi - o'yin sizni barcha mavjud vositalardan doimiy ravishda foydalanishga va hayotingizni alohida epizodlarda tom ma'noda kurashishga majbur qiladi:

DOOM allaqachon ancha murakkab o'yin edi va shu bilan birga DOOM abadiyligi bir vaqtning o'zida ko'proq dushmanlarni quvib chiqargan holda yanada murakkablashmoqda. Bir ma'noda, bu harakat filmini deyarli jumboq yoki resurslarni boshqarish o'yini kabi his qiladi. Shu bilan birga, Abadiy biz sevadigan adrenalin atıcı bo'lib qoladi.

Boshqa narsalar qatorida, sharhlovchilar qurollarni modifikatsiyalashning yaxshi rivojlangan tizimiga va jinlarning etkazgan zararini vizual tekshirish kabi tafsilotlarga e'tibor qaratdilar. Syujetga alohida maqtovlar berildi, ammo bu seriyalar uchun umuman xos emas.

DOOM Eternal-ning chiqarilishi 2020-yil 20-martga rejalashtirilgan. O'yin bir vaqtning o'zida PC, PlayStation 4 va Xbox One-da chiqariladi. Id Software shuningdek, yaqin kelajakda shooterni Nintendo Switch qo'l konsoliga topshirishga va'da berdi.

Manba: w3bsit3-dns.com