reklama
Foydalanuvchilarni kuzatadigan dasturlar ro'yxati

Foydalanuvchilarni kuzatadigan dasturlar ro'yxati

Hech kimga sir emaski, yirik kompaniyalar foydalanuvchilarga moslashtirilgan tarkibni va, albatta, tegishli reklamalarni tavsiya etish uchun foydalanuvchilar haqida har xil ma'lumotlarni to'plashadi. "Clario" kiberxavfsizlik firmasi tahlilchilari foydalanuvchilar haqidagi eng shaxsiy ma'lumotlarni biladigan mobil ilovalar reytingini e'lon qildi.

Clario tahlilchilari dasturlar va saytlar tomonidan maqsadli e'lonlarni yetkazib berish uchun foydalanadigan cookie-fayllarni emas, balki ishlab chiquvchilar foydalanuvchilar haqida biladigan yoki bilmoqchi bo'lgan haqiqiy ma'lumotlarni hisobga olishdi. Bularga yoshi, jinsi, ismi, jinsiy orientatsiyasi, diniy afzalliklari, uy manzili, sevimli joylari, sevimli mashg'ulotlari, ish joyi, ish haqi va hatto vazn, bo'y va sog'liq to'g'risidagi ma'lumotlar kabi jismoniy ma'lumotlar kiradi.

Ma'lum bo'lishicha, Facebook foydalanuvchilar haqida eng ko'p ma'lumotlarni to'playdi. Mark Tsukerbergning ijtimoiy tarmog'i shaxsiy ma'lumotlarning 70,59 foizini to'playdi. Istisno - fiziologik ko'rsatkichlar, moliyaviy va boshqa ba'zi ma'lumotlar. Ikkinchi o'rinda Instagram 58,82% bilan, uchinchi o'rinda 55,88% bilan mashhur Tinder tanishuv xizmati joylashgan.

Ajablanarlisi shundaki, barcha Google xizmatlari orasida faqatgina Xaritalar 20,59% bilan reytingga kirdi. Hatto Ikea va Netflix ham foydalanuvchilar haqida ko'proq ma'lumotga ega - mos ravishda 23,53% va 26,47%.

Manba: pcmag.com